Sponsorem jachtu QUARK jest hotel Filmar Toruń

Zakup jachtu "Quark", którym będę płynął w regatach Setką przez Atlantyk 2016 sfinansował hotel Filmar Toruń

Polecany post

Projekt STOP! PLASTIC KILLS! Plastik Zabija!

Poza budową jachtu i samym udziałem w regatach warto też podjąć próbę zrobienia czegoś, co pozytywnie odbije się na nas wszystkich - nas, cz...

wtorek, 18 lutego 2014

KEES się buduje :)

W rogu po prawej wejście do Stoczni ;)

Minął przeszło rok od ostatniego wpisu. Myślałem, że do tej pory będę miał już gotowy kadłub, ale przez zmiany w pracy ledwo się udało przygotować miejsce do wykończenia łodzi.


Nie będę się trzymał dokładnie planów - zabudowę wnętrza planuję rozwiązać odmiennie od dotychczas budowanych łódek. Również sprawę takielunku rozwiążę nieco inaczej, żeby ułatwić sobie trochę pracę przy refowaniu żagli. Przydadzą się doświadczenia zdobyte na "Łódce Bols" ;)

Wnętrze Stoczni, gdzie będzie wykańczany  "Kees". Teraz już jest uprzątnięte, ale miejsce desek zajęły meble z remontowanego w tym samym czasie domu.
Nie pisałem skąd nazwa - "KEES van der Staaij". Chcę w ten sposób uhonorować mojego przyjaciela, który niezwykle pomógł mi w realizacji mojego wielkiego marzenia - rejsu pontonem przez Atlantyk. W 2012 odszedł, po kilku latach walki z rakiem.

Na razie więc to na tyle - KEES się buduje!