Sponsorem jachtu QUARK jest hotel Filmar Toruń

Zakup jachtu "Quark", którym będę płynął w regatach Setką przez Atlantyk 2016 sfinansował hotel Filmar Toruń

Polecany post

Projekt STOP! PLASTIC KILLS! Plastik Zabija!

Poza budową jachtu i samym udziałem w regatach warto też podjąć próbę zrobienia czegoś, co pozytywnie odbije się na nas wszystkich - nas, cz...

wtorek, 20 września 2016

SPORTIS

Dzisiaj przyszła paczka z Bojana, a w niej nowiutki sztormiak Atlantic (!) i kamizelka asekuracyjna Off-Shore Pro ze zintegrowanymi szelkami bezpieczeństwa i pasem. Prezent od mojego nowego/starego sponsora. Starego, bo Sportis  to sponsor, który 18 lat temu (jak ten czas leci!) zaufał nieznanemu szaleńcowi, który postanowił pontonem przepłynąć Atlantyk i zbudował mi "Cenę Strachu". Tym razem też zadzwoniłem w sprawie pontonu, ale Sportis już przestał robić pontony z gumowym dnem, za to dostałem sztormiak i kamizelkę, taką samą, jaką miałem na pontonie - tamta została ukradziona przez kogoś podczas jednego ze spotkań, kiedy z "Ceną Strachu" jeździłem po Polsce z cyklem pokazów slajdów i prelekcji. Tak więc do obowiązkowego wyposażenia wprowadzam drobną korektę - pas bezpieczeństwa będę miał zintegrowany z kamizelką asekuracyjną. W komplecie jest jedna lina z karabińczykami, druga jest od poprzedniego pasa zrobionego z lin alpinistycznych.