Quark:
- wzmocnienia pod płetwy stabilizujące - nie dotyczy, gdyż Quark ma zabudowaną skrzynkę mieczową na miecz szybrowy
Skrzynka mieczowa widok pod kokpitem
- powierzchnie przeciwpoślizgowe - pokład pomalowany, wraz z kokpitem
farba przeciwpoślizgowa Epifanes w kolorze szarym
- handrelingi - gotowe, łącznie z uchwytami do wychodzenia z wody na pawęży rufowej
handrelingi na pokładzie
uchwyty na pawęży
widok na pokład, gdzie można obejrzeć handrelingi i wyrażnie widać szare malowanie pokładu farbą przeciwpoślizgową
- reling - czekam... Jeszcze nie doszły elementy od wykonawcy (kosz dziobowy i stójki relingu). Może będą w poniedziałek lub wtorek?
- punkty wczepiania - gotowe
punkty wczepiania na dziobie - 2 szt, w takiej odległości od punktu przy maszcie, że po wpięciu się na dziobie, drugą ręką bez problemu sięgam do punktu przy maszcie. Jeden punkt służy do wczepiania liny bezpieczeństwa, drugi do kontraszotu grota, w zależności, który akurat jest wolny/potrzebny
punkt wczepiania przy maszcie (ten bliżej centralnego handrelingu, drugie ucho do zamocowania talii obciągacza bomu)
punkt wczepiania przy zejściówce
- uprząż dwulinowa - gotowe, zdjęcia jutro, jak Daria zrobi mi po ubraniu się, bo inaczej to tylko trochę linek i karabinków ;)
- światło nawigacyjne - gotowe
światło nawigacyjne na topie masztu - zbliżenie, bo maszt wciąż leży obok Quarka, więc można było zrobić z bliska
- genaker - gotowy
Jak widać po jakości wykonania, jest to jak najbardziej chałupnicza robota ;)
Genaker w pełnej okazałości, rozciągnięty na trawie, bo maszt leży obok jachtu
Do przejścia przeglądu i wpisania na listę startową brakuje jednego elementu listy - relingów. Jak tylko dojdą okucia, będę ten brak uzupełniał. Zadzwonię jutro do Janusza Maderskiego z prośbą o przedłużenie terminu kwalifikacji dla Quarka, bo jeszcze nie doszły części do montażu, id do 11-go, czyli niedzieli, już nie dojdą. Jutro wrzucę też zdjęcia uprzęży.