Sponsorem jachtu QUARK jest hotel Filmar Toruń

Zakup jachtu "Quark", którym będę płynął w regatach Setką przez Atlantyk 2016 sfinansował hotel Filmar Toruń

Polecany post

Projekt STOP! PLASTIC KILLS! Plastik Zabija!

Poza budową jachtu i samym udziałem w regatach warto też podjąć próbę zrobienia czegoś, co pozytywnie odbije się na nas wszystkich - nas, cz...

piątek, 22 lipca 2016

Dziurawienie Quarka

Pod wieczór wygospodarowałem trochę czasu, żeby pogrzebać przy łódce. Dzisiaj podziurawiłem Quarka.
Najpierw wyciąłem w nadbudówce dziurę na solar.

Dziura na panel


Panel już na miejscu - przymiarka


Panel od środka, jeszcze bez podkładki


Widok z góry


Teraz pozostało wlaminować

Następnie podziurawiłem kokpit. Wyciąłem otwory dla doświetlenia hundkoi i poprawy wentylacji łódki


Doświetlenie i wentylacja hundkoi - dziura w kokpicie z założonym lukiem


Dziura w kokpicie


Ta sama dziura od środka - dużo więcej światła


Doświetlenie kabiny


Tą samą operację powtórzyłem na dziobie Quarka, wycinając otwory w pokładzie/dachu nadbudówki.




Na koniec najmniejsza dziura, na zamontowanie kompasu. Trochę w nietypowym miejscu, ale tutaj nie będzie przeszkadzał przy wychodzeniu na dziób i będzie można wygodnie oprzeć się plecami o nadbudówkę.


Kompas Silva, pod zejściówką